سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت دامپزشک به خارج

درخواست و پذیرش، هزینه های تحصیل و شرایط لازم برای تخصص های دامپزشکی در خارج از دانشگاه به دانشگاه و از مملکت به کشور در اروپا متفاوت است. دانشگاه های دامپزشکی شرق اروپا در میانی بهترین، ارزان ترین پیمان دارند و شش سال برنامه دامپزشکی را در زبان انگلیسی، فرانسوی یا ملی (رومانیایی، بلغاری، مجارستان و غیره) ارائه می دهند.

 

مهاجرت دامپزشک به خارج

 

آموزش تخصص های دامپزشکی در خارج

دانش آموخته دامپزشکی علاقه مند به دنبال حرفه ای در پزشکی، دامپزشکی است، به عنوان یک متخصص دامپزشک باید دست کم 6 سنه برای دریافت درجه دکترای دامپزشکی (DVM) در دانشگاه تحصیل کنید. دانشجویان باید جهت تحصیل دامپزشکی در کانادا و سایر کشورها برای محافظت از سلامتی جانور و محیط زیست تعلیم ببینند. آنها نه فقط به نیازهای بهداشتی گونه ها مختلفی از حیوانات اشاره می کنند، بلکه نقش مهمی در حفاظت از پیرامون زیست، ایمنی مواد غذایی، رفاه حیوانات و بهداشت عمومی ایفا می کنند. یک دامپزشک مجاز می تواند در چندین گستره مختلف از دسته فعالیت های خصوصی، دولت، آموزش، تحقیقات یا صنعت شغل کند.

 

تحصیل دامپزشکی در اروپا

شناخت متقابل دیپلم های دامپزشکی بدست قانون در داخل EEA تنظیم شده است. این به این معنی است که افراد عضو شهروندی اتحادیه اروپا، که مدرک و حق تحصیل در مملکت خود را اخذ کرده اند، شدنی است در سایر کشورهای عضو نیز بدون بیچارگی به امتحانات تمرین کنند. بر اساس این «به رسمیت شناختن متقابل خودکار»، دستورالعمل 2005/36 / EC مربوط به شناخت شایستگی های حرفه ای می باشد.

 

این دستورالعمل لیستی از موضوعاتی را که باید در برنامه درسی دامپزشکی تدریس شود، ارائه می دهد، اما کشورهای عضو به تعریف شیوه پیمان دادن این موضوعات در برنامه های درسی خویش می پردازند. بنابراین، دانشجویان می توانند مدرک تخصص دامپزشکی را در هر دانشگاه دامپزشکی در اروپا برگزیدن کنند.

 

مدرسه دامپزشکی کلوج ناپاکا

دانشگاه دامپزشکی کالج Napoca برنامه شش ساله مطالعه پزشکی دامپزشکی به زبان انگلیسی، فرانسوی و رومانیایی با توجه به اولویت ادب آموزان ارائه می دهد. پزشکی شش ساله دامپزشکی یک برنامه کارشناسی یکپارچه است که شامل هر دو دوره کارشناسی و کارشناسی بزرگتر و به طور مستقیم به دکتر دامپزشکی موکول می شود. یک طبیب دامپزشک نیز به نام جراح دامپزشکی، بعد از کسب مدرک کارشناسی خود، آماده است الی آشکارا در زمینه های مختلف دامپزشکی کار کند. او همچنین می تواند به برنامه دکترای دامپزشکی که منجر به عنوان دکترا می شود، وارد شود.

 

دکترای دامپزشکی در خارج

برنامه PhD دامپزشکی به عنوان یک برنامه تمام وقت برای دوره 3 لغایت 4 سال سازماندهی شده است. به اتفاق با دانشکده دامپزشکی، در بیشتر دانشگاه دامپزشکی اروپا که شامل دانشکده حیوانات و بیوتکنولوژی می شود، ارائه برنامه های مختلف پس از 4 سنه مطالعه موفق شخص به عنوان دامپزشک شناخته می شود. برنامه کارشناسی علوم انسانی و بیوتکنولوژی:

  • علم حیوانات
  • بیوتکنولوژی کشاورزی
  • بیوتکنولوژی برای صنایع غذایی
  • بیوتکنولوژی دامپزشکی
  • کشاورزی و آبزی پروری ماهی

 

 

دوره های دامپزشکی در خارج

 


دانشکده علوم حیوانی و بیوتکنولوژی در ضمن برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری را برای 2 سنه و 3 سال ارائه می دهد، که به ترتیب به مدرک کارشناسی بزرگتر و دکترای دامپزشکی می رسد. برنامه کارشناسی علوم انسانی و بیوتکنولوژی به قرار ذیل می باشد:

 

  • مدیریت حیوانات و آبزیان
  • مدیریت کیفیت محصولات حیوانی
  • بیوتکنولوژی کاربردی
  • بیماری های عفونی
  • مورفولوژی طبیعی و پاتولوژیک
  • زنان وارزش و دامپزشکی
  • Zoohygiene