سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت پرستار

اگر شما ماما هستید و به دنبال پیدا کردن کشوری برای کوچ هستید، توصیه میکنیم نوشتار ذیل را بخوانید و ببینید بهترین مملکت برای کوچ ماما کدام گزینه است. بنابراین در ادامه بحث به شرایط لازم، مدارک لازم، فرایند انجام و خرج های لازم در کشورهای مختلف می پردازیم الی متوجه شوید که آسان ترین و ناچیز هزینه ترین گذرگاه مهاجرت به خارج از کشور با توجه به شرایط شما، کدام است.

 

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت پرستار

 

  بهترین مملکت برای مهاجرت پرستار

 ما عواملی را باره رسیدگی قرار خواهیم عدل که در تصمیم گیری شما کارایی اصلی را دارند.

مدارک باره دربایستن شامل:

  • مدرک زبان
  • مدرک تحصیلی
  • مدرک معرفی معتبر
  • مدرک شغلی و سابقه کاری معتبر
  • تاییدیه های بانکی
  • مدارک مربوط به وضعیت سلامت

این مدارک به طور معمول برای هر کشوری باره نیاز می باشد.

 

شرایط لازم:

هر شیوه مهاجرتی، شرایط ویژه خویش را دارد که مایه می شود فرایند مهاجرت آسان و گاهی دشوار شود. بعضی از این شرایط به پیمان ذیل است:

  • میزان تحصیلات
  • آشنایی با زبان
  • میزان سن (حداقل و بیشینه سن)
  • حداقل سرمایه لازم
  • سابقه کاری
  • حضور اجباری در مدت زمان تعیین شده در کشور مقصد

فرایند انجام:

مراحل ابتدایی بعضی از روشهای مهاجرتی مشکلات خاص خویش را دارد، این فرآیند برای هر کشوری متفاوت میباشد.

 

هزینه لازم برای مهاجرت

  در بسیاری از روشهای مهاجرت، غیر از هزینه های دریافت اقامت، مبلغ قابل توجهی برای سرمایه گذاری، خرید، پشتوانه‌های لازم، ملک و… را باید به کشور مقصد منتقل کنید. ما در مقالات متنوع سایتمان به تفکیک مملکت های گوناگون را باره رسیدگی قرار دیتا ایم.

 

بی زحمت ترین و بهترین کشورها برای مهاجرت ماما

در اینجا به رسیدگی چند کشور که برای کوچ ماما گزینه های خوبی هستند می پردازیم:

 

ایتالیا

شما می توانید با خرید یا اجاره منزل در این کشور و 5 سنه ماندن قانونی، ویزای همش ایتالیا کسب کنید، و اگر در مقطع کارشناسی در این کشور تحصیل کنید، بخت اقامت همش شما بالا می رود. در این کشور شرایط سوداگری خوشنود کننده است، با هستی احصاء بالای پرستاران درونی و خارجی، این کشور هنوز با کمبود نیروی کار مواجه است و از متقاضیان کوچ کاری استقبال می‌کند، در این مملکت سی و هفت هزار و پانصد پرستار خارجی وجود دارد، البته باید به زبان ایتالیایی تسلط کامل داشته باشید و در آزمون زبان و هم دانش کمپانی کنید، بعد از صدور مجوز کار، میتوانید برای گرفتن ویزای کاری، به سفارت ایتالیا مراجعه کنید و با تحویل مدارک برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنید.

همچنین برای هزینه های تحصیل در ایتالیا با ما همراه باشید.

 

نیوزیلند

این مملکت جمعیت کمی دارد و نیاز زیاد به نیروی شغل جوان دارد، زناشویی و تحصیل در این مملکت بخت دریافت اقامت همش را افزایش می دهد. مدارک و سابقه کاری که اعلام می کنید باید تمام وقت و قابل برگردان و تأیید رسمی باشد و رزومه سابقه شغل باید با بیمه باشد. نکته قابل توجه این است که دولت نیوزیلند از سیستم مالیات بر درآمد سالانه کاربرد میکند.

 

آرژانتین

  شما بعد از فقط دو سال اقامت می توانید برای ویزای همیشه در کشور ارژانتین اقدام کنید، اگر مولود شما در این کشور به جهان بیاید و یا در دریای آزاد در کشتی یا هواپیمایی با پرچم آرژانتین به گیتی بیاید، مسیر ساده ای برای اقامت شما خواهد بود.

 

 نروژ

یکی از صلح آمیز ترین کشورهای جهان است که اگر در این مملکت سه سنه حیات کنید می توانید تقاضا ماندن همیشه بدهید. اعطای پروانه در نروژ به دو مورد وابستگی دارد: توانایی شما برای تامین مالی خود  و دوم اینکه، شما احتیاج به توصیه شغلی دارید، چه بسا برای یافتن پیشه به نروژ مهاجرت کنید ولی این در کوتاهی مدت امکان پذیر است و اگر نتوانید شغلی پیدا کنید باید مملکت را ترک کنید و یک دوره انتظار برای بازگشت دوباره، هستی دارد. یک پرستار یا ماما نمی تواند در نروژ مشغول به پیشه شود، ولی به سادگی ارسال یک درخواست نامه نیست. اولین و مهمترین شرط، آشنایی با شیوه عملکرد سیستم مراقبت بهداشتی نروژ است که شامل مراقبت های خانگی، خانه پرستاری، پرستاری در منزل، خدمات بهداشتی در خانه ها و مرکز بهداشت عمومی است.

برای مطالعه در مورد مشاغل مورد احتیاج در کشور نروژ با ما همراه باشید.

 

کانادا

  کانادا کوچ پذیر ترین کشور دنیا است و میتواند در گزینه های بهترین مملکت برای کوچ قابله در نظر گرفته شود. به کسان متخصص و ماهر خدمات درمانی و آموزشی دربایستن دارد و اگر چیرگی بالایی در کارتان دارید و یا سرمایه ای در نزدیک 180 هزار دلار آمریکا دارید، می توانید به راحتی جهت ماندن همیشه اقدام کنید. در کانادا ماماها می توانند به عنوان یک تمرین مستقل به تنهایی یا با گروه های دیگر ماماها، در یک عمل خصوصی شرکت کنند و مراقبت های قبل و بعد از زایمان در کانادا و مراقبت از نوزاد در خانه یا در درمانگاهها جزو وظایف ماما است، شما امکان آن را خواهید داشت که در سراسر کانادا در سطح بین المللی در آزمون ثبت نام کنید، وقتی شما مدارک خویش را ارائه دادید گردانیدن پذیرش و استخدام، تعیین خواهد کرد که شرایط پذیرش معمولی را دارا هستید یا خیر.

 

 برزیل

به دلیل اوضاع خوب اقتصادی و رشد کسب و کارهای جدید گزینه مناسبی برای کوچ می باشد و با تحصیل در دانشگاه های برزیل، شانس ماندن همش بالایی دارید، شما می توانید با 50 الی 60 هزار دلار سرمایه اقامت همش این مملکت را به دست بیاورید.

 

 سوئد

در خصوص بهترین کشور برای مهاجرت ماما می طاقت به مملکت سوئد اشاره کرد و با توجه به کمبود قابله در سوئد، شما می توانید بعد از یادگیری زبان سوئدی در سوئد، اقدام به کار و جنبش در این گویه نمایید، فعالیت به عنوان ماما در سوئد می تواند به طرق مختلفی باشد، فضای کاری مامایی در سوئد از سطح بسیار قابل قبولی مستفیض بوده و  نزدیک  هزینه های خدمات درمانی در سوئد برای شهروندان این کشور و حتی بسیاری از شهروندان دیگر کشورها صفر می باشد و شغل مامایی از مزایای شغلی و جایگاه اجتماعی احسان مستفیض است و می توانید از پایه 20 لغایت 70 هزار کرون گرفتن نمایید. این در حالی است که یک حیات در سطح “A” ماهیانه 10 هزار کرون، خرج دارد.

همچنین برای دریافتن ویزای جستجوی شغل در این مملکت و در ضمن مشاغل مورد نیازش  با ما همراه باشید.

 

ارزیابی مدارک پرستاری و مامایی جهت مهاجرت بعضی از سلسله ها مشابه پرستاری و مامایی چون شغل های حساسی محسوب می شوند و با جان انسان ها در بستگی هستند، هنگام مهاجرت از هر کشوری به کشور دیگر باید مدارک آنها برابر سازی شود و مهمترین  مسئله در این زمینه، این است که زبان آن کشور باید بدست افراد فرا گرفته شود، بعد از فراگیری زبان آن کشور، شخص بایستی دوره های درونی را طی کند که برای هر کشوری متفاوت میباشد، به عنوان مثال در معادل سازی مدارک در کانادا باید کسان در امتحانات خاصی شرکت کنند و یا در دانمارک در دوره آموزشی شرکت کنند، با توجه به موارد ذکر شده در کشورهای مختلف می توانید بهترین کشور برای مهاجرت ماما را انتخاب کنید.