سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 مورد از مشاغل مورد نیاز در انگلستان

امروزه اقتصاد برقرار و بالا بودن رفاه اجتماعی در انگلستان، باعث شده است بسیاری از کسان درخواست کننده کوچ کاری به این کشور باشند.

متقاضیان ویزای کاری در انگلستان، پیش از اقدام برای اخذ ویزا، باید از مشاغل مورد احتیاج در انگلستان اطلاعات کافی داشته باشند لغایت با آگاهانیدن اغلب و چشمانی باز، انگلستان را به عنوان کشور مقصد برای مهاجرت برگزیدن کنند.

 

مشاغل مورد دربایستن در انگلستان کدام ها هستند؟

 از جمله مشاغل باره بیچارگی در انگلستان که برای مهاجران خوب است ، حسابداری است.

یکی از پر طرفدارترین و پر درخواست کننده ترین زنجیره ها در انگلستان که اکثر شرکت ها به تعقیب افراد واجد شرایط و متخصص در این رشته هستند، حسابداری است.

بیشتر شرکت ها اکثرا به دنبال دانشجویان جوان، فعال و واجد شرایط در زنجیره حسابداری هستند.

 

 فرصت های شغلی در انگلستان

 با نگاهی به لیست مشاغل مورد احتیاج در انگلستان، می توان فرصت های شغلی باره عقیده را پیدا کرد. اما از مشاغل مورد دربایستن در سنه 2019 می طاقت به مهندسی IT، مهندس برنامه نویسی کامپیوتر خصوصا تخصص در برنامه نویسی جاوا، آشپز، بهداشت و درمان، امنیت سایبری، مهندس پیرامون زیست، مهندسی نرم افزار، مهندسی عمران و… اشاره کرد.

 

7 مورد از مشاغل مورد نیاز در انگلستان

 

در صورتی که کار و دودمان باره نظرتان، جزو مشاغل مورد دربایستن در انگلستان است، می توانید با آگاهی کامل از سایر شرایط لازم برای گرفتن ویزای کاری نسبت به گرفتن آن اقدام نمایید. برای آگاهانیدن اغلب از لیست کامل مشاغل مورد احتیاج در این کشور، می‌توانید با مشاوران مرکز تماس حاصل نمایید.

 

 پردرآمدترین مشاغل انگلیس برای شهروندان خارجی

 بر پایه آمار منتشر شده در سال 2018، رتبه بندی7 کار پردرآمد به ترتیب از کم به زیاد به شرح زیر است:

 7- مهار شدامد هوایی

 یگانه سایر از مشاغل پر درآمد در انگلستان، مهار شدامد هوایی است. برای آنکه در این رشته مشغول به پیشه شوید، باید از سرویس شدامد هوایی انگلستان مجوز بگیرید. برای این قصد باید دوره آموزشی سه سال آن را طی کنید. پس از استخدام در این رشته، با مرور زمان می توانید موقعیت شغلی خود را بالاتر ببرید. میانگین حقوق سالانه مهار شدامد هوایی نزدیک 81?132 پوند است.

 

 6- وکالت

 وکالت و مشاوره حقوقی نیز از سایر مشاغل پر درآمد به حساب می آید. برای کارگماری در این دودمان باید کارشناسی ارشد داشته و یک دوره کارآموزی و نیز برنامه آموزشی به مدت 2 سنه را پشت سر بگذارید. میانگین درآمد سالانه وکلا در کشور انگلستان حدود80?210 پوند است. شایان ذکر است که در سال 2016، کشور انگلستان در میان ده مملکت نخست جهان، بالاترین میزان حقوق را برای وکالت در نظر گرفت.

 

5- مدیران مالی

 به غیر از مدیران موسسات مالی، مدیریت مالی در هر ارگان و سازمانی نیز حقوق بالایی به به اتفاق دارد. برای کارگماری در این دودمان باید مدرک رشته های مرتبط مانند: حسابداری، امور مالی و … داشته باشید. میانگین درآمد سالیانه مدیران مالی حدود 84?675 پوند است.

 

  4- خلبان

 خلبانان هواپیما جزو قشر پردرآمد در مملکت انگلستان هستند. گرفتن مدرک خلبانی و استخدام در این شغل، کار دشواری است و مراحل و هزینه های ویژه به خود را دارد. میانگین درآمد سالیانه خلبانان نزدیک 86?915 پوند است.

 

 3- مدیر بازاریابی

مدیر بازاریابی از رده های شغلی پردرآمد محسوب می‌شود و برای استخدام در این پیشه باید مدرک کارشناسی ارشد و پیوسته با آن را در پسندیدن داشته باشید. میانگین درآمد سالانه مدیران بازاریابی حدود 87?890 پوند است.

 

 2- مدیر ارشد

به بالاترین مقام در وسط کارمندان یک شرکت، مدیر بزرگتر می‌گویند که حقوق فوقانی دارد. افراد در این سمت باید حائز تجربه کاری بالا و تحصیلات کارشناسی ارشد باشند. میانگین درآمد سالیانه مدیران بزرگتر حدوداً 123?600 پوند است.

 

 1- کارگزاران

 کارگزاران و دلالان بورس، اوراق بهادار، فارکس، بیمه و … جزو پر درآمدترین اقشار هستند. میانگین درآمد سالیانه آنها نزدیک 133?868 پوند است.

 

منبع : https://uk.jobrapido.com/jobs-in-uk?r=auto&utm_source=adwords&utm_medium=cpc&utm_campaign=1558421258&utm_agid=67642106388&utm_kwid=kwd-458974862380&ext=&int=2826&phy=2364&mt=b&dev=c&net=g&pl=&pos=1t1